Termeni si conditii

Continutul acestui website este proprietatea SC Eurotrip 2008 SRL.

Prin utilizarea acestui website sau prin achizitionarea online a oricarui serviciu de pe acest site declarati in mod expres ca acceptati Termenii si conditiile, Contractul cadru si Info turist.

Continutul site-ului vacanta-eurotrip.ro nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis în orice formã, incluzând dar nelimitându-se la forma electronicã fãrã permisiunea anterioarã scrisã a Sc Eurotrip 2008 SRL. Materialele publicate si continutul www.vacanta-eurotrip.ro pot fi utilizate în scop personal, fiind interzisã comercializarea acestora.

Preturile prezentate pe acest site au caracter orientativ, proprietarul site-ului isi rezerva dreptul de  a modifica oricand preturile, structura si informatiile prezentate. Sc Eurotrip 2008 SRL nu este responsabila de costuri ori pierderi materiale rezultate din folosirea neadecvata a informatiilor prezentate pe www.vacanta-eurotrip.ro

In caz de nelamuriri puteti contacta oricand un agent de turism Eurotrip.

Sc Eurotrip 2008 SRL nu este responsabila de informatiile si produsele prezentate ori actele de comert si livrare prestate de catre parteneri sau afiliati pe site-ul vacanta-eurotrip.ro. SC Eurotrip 2008 SRL nu este responsabila de niciun fel de prejudiciu cauzat de disfunctionalitati ale websitelui www.vacanta-eurotrip.ro . Acest site este oferit in aceasta forma fara alte garantii.

Sc Eurotrip 2008 SRL isi rezerva dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau in totalitate, serviciile puse la dispozitia vizitatorilor si a clientilor prin intermediul acestui website, cu sau fara o notificare prealabila.

SC Eurotrip 2008 vinde servicii de turism proprii si de la parteneri ce au obtinut clasificari oficiale valabile la nivel national, european si international nefiind responsabila de neconcordanta ori nerespecatrea standardului clasificarii oferite de acestia.

Utilizarea acestui site este recomandata persoanelor peste 18 ani.

 

BILETE DE AVION

Norme UE de asistenta a pasagerilor in caz de refuz la imbarcare

vezi documentul

  

Legislatia UE cu privire la drepturile pasagerilor transportului aerian

Regulamentul UE privind drepturile pasagerilor aerieni

Orientările interpretative ale Comisiei Europene privind drepturile pasagerilor aerieni

Regulamentul UE privind normele comune pentru operarea serviciilor aeriene

Regulamentul UE referitor la răspunderea operatorilor de transport aerian în ceea ce privește transportul aerian al pasagerilor și al bagajelor acestora.

 

I. REZERVARI DE LOCURI

1.1.Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari , care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri .

1.2. Rezervarile se fac   inaintea datei de plecare .

1.3. Odata cu efectuarea rezervarii , pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului ( valabil la data rezervarii ) , precum si informatiile referitoare la conditii , restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.

1.4. Toate conditiile , regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana  precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ) , independenti de vointa agentiei. Aceste reguli , precum si pretul biletului de avion , se pot modifica , prin vointa celor ce le-au impus , pina in momentul cumpararii efective a biletului , fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.

 

II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA.

2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pina la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului, respective sa comande emiterea biletului, pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricind de companie , situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare , fara a putea fi insa facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare a rezervarii.

2.2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul , pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.

2.3. Pasagerul poate plati biletul de avion in lei , USD , EUR , la cursul de schimb fata de EUR , utilizat de agentie in ziua respectiva.

2.4 Pentru pachetele externe nu se aplica TVA pe factura, iar pentru cazarile interne directe cota de TVA este de 5% evidentiata pe factura. Nu emitem contract in format electronic. Contractul cu turistul, care include politica de retur, poate fi accesat aici.

 

III. PRETURILE  BILETELOR DE AVION.

3.1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare , tarife contractuale , tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari , tarife speciale , etc. In aceste conditii , fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv . Acelasi zbor , cu aceeasi companie,in aceleasi conditii de calatorie, poate genera preturi diferite .

       Data fiind multitudinea de preturi aplicabile biletelor de avion , acestea , ca si regulile aplicabile lor , nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea , informatiile referitoare la reguli , care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre  companie , prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie , au un caracter continuu , modificarile pot fi permanente , drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.

3.2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Preturile de vanzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie , singura in masura sa conteste modul de inscriere al unui pret pe un anumit bilet de avion.

3.3. Pretul unui bilet de avion devine ferm , impreuna cu toate conditiile aplicabile lui , numai in momentul in care este  inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie(factura fiscala) .

3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. - BSP Romania - in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre , incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP - Romania , drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decit de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.

3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii , reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli , el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat , odata ce a intrat in posesia biletului de avion.

3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport. Exista insa situatii , independente de vointa agentiei , in care , pe parcursul calatoriei  i se pot solicita pasagerului si alte taxe , care nu au fost percepute initial , situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.

 

IV. BILETUL DE AVION

4.1.Biletul de avion este documentul , inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul .Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.

4.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet , neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului , fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.

4.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.

 

V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

5.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra  conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.

5.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea , la cererea expresa a pasagerului , a conditiilor speciale de transport ale companiei , aplicabile zborului in cauza , fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.

5.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion odata cumparat se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv , el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.

5.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ORE inainte de ora plecarii , pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare iar in cazuri speciale, conform informatiilor oferite de agentie.

5.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat , in urmatoarele conditii :

-          pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (2 ORE de ora plecarii inscrisa pe bilet)

-          pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie , viza falsa , pasaport cu interdictie , etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.

-          Alte imprejurari sau cazuri de forta majora , pe care agentia nu le putea prevedea sau evita

5.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intirzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul , pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului(ex - pierderi de bagaje, etc) , obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii , pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare , care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.

5.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment , inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii , regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului si a taxelor de aeroport aferente.Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase , agentia va aplica aceste reguli , in favoarea pasagerului.

5.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul , pentru fiecare caz in parte. De regula , se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului initial iar daca compania permite conditii mai avantajoase , agentia va aplica aceste conditii in favoarea pasagerului.

5.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.

5.10.          Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.

5.11.          Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion , cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.

5.12.          In situatia in care pasagerul , din vina sa , utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat , el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.

5.13.          Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei( politie , vama , sanatate , pasaport , viza, etc) , agentia neavind nici o raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului , fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.

5.14.          Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate , conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare , dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu , deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.

5.15.          Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar , intirzieri ale zborurilor , etc , imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.

5.16.          Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din Vest , autoritatile tuturor statelor , chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania , pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei , respectiv imbarcarea in avion  a pasagerului.

In astfel de situatii , agentiei nu i se pot solicita despagubiri , deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.

5.17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat , pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie , el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv , fara a plati costuri suplimentare, cu acordul companiei aeriene pentru care s-a emis biletul.

 

VI.  RECLAMATII

6.1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris , in termen de max 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat.

6.2.Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.

6.3.Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana , in calitate de proprietara a biletului.

       Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei , in scris , in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.

       In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene  care a efectuat zborul.

6.4.Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru , agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.

6.5.Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.

 

VII. INFORMATII DE LIVRARE

7.1 Toate documentele sunt electronice. Se trimit pe e-mail, dupa efectuarea platii

 

VIIi. DISPOZITII FINALE

8.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara , in conformitate cu prevederile art. 11 , aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.

8.2.Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.

8.3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

PACHETE DE SERVICII DE CALATORIE

Informatii precontractuale

Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este un pachet în înţelesul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, precum şi pentru modificarea unor acte normative.

Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplică pachetelor. Societatea SC EUROTRIP 2008 SRL sau agentia organizatoare a pachetului dumneaovastra de vacanta (Organizatorul) va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu.

În plus, conform legislaţiei, societatea SC EUROTRIP 2008 SRL sau agentia organizatoare a pachetului dumneaovastra de vacanta (Organizatorul) deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventă.

Informaţii suplimentare referitoare la principalele drepturi în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018 

Drepturi principale în temeiul Ordonanței Guvernului nr. 2/2018

- Călătorii vor primi toate informațiile esențiale privind pachetul anterior încheierii contractului privind pachetul de servicii de călătorie.

- Există întotdeauna cel puțin un comerciant care răspunde pentru executarea corespunzătoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract.

- Călătorilor li se pune la dispoziție un număr de telefon de urgență sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu agenția de turism organizatoare sau cu agentul de turism.

- Călătorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înștiințări efectuate în mod rezonabil și eventual a plății unor costuri suplimentare.

- Prețul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (de exemplu, prețurile carburanților) și dacă acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, și în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creșterea prețului este mai mare de 8% din prețul pachetului, călătorul poate înceta contractul. În cazul în care agenția de turism organizatoare își rezervă dreptul de a crește prețul, călătorul are dreptul la o reducere de preț dacă apare o scădere a costurilor relevante.

- Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalități de încetare și pot obține rambursarea integrală a oricăror plăți în cazul în care oricare dintre elementele esențiale ale pachetului, altul decât prețul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, călătorii au dreptul la rambursare și, după caz, la o despăgubire.

- Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalități de încetare, înainte de începerea executării pachetului, în circumstanțe excepționale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinație care sunt susceptibile de a afecta pachetul.

- În plus, călătorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalități de încetare adecvată și justificabilă.

- În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite călătorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare. Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalități de încetare, în cazul în care serviciile nu sunt executate în conformitate cu contractul și acest fapt afectează în mod substanțial executarea pachetului, iar agenția de turism organizatoare nu remediază problema.

- Călătorii au de asemenea dreptul la o reducere a prețului și/sau la plata unor despăgubiri pentru daune în cazul în care serviciile de călătorie nu sunt executate sau sunt executate în mod necorespunzător.

- Agenția de turism organizatoare trebuie să ofere asistență în cazul în care călătorul se află în dificultate.

- În cazul în care agenția de turism organizatoare intră în insolvență, plățile vor fi rambursate. În cazul în care aceasta intră în insolvență după începerea executării pachetului, iar transportul este inclus în pachet, repatrierea călătorilor este garantată. SC EUROTRIP 2008 SRL sau agentia organizatoare a pachetului dumneaovastra de vacanta (Organizatorul) a contractat protecția în caz de insolvență cu societarile de asigurari in Romania care detin acest produs - in cazul SC EUROTRIP 2008 SRL : Polita de insolvabilitate este incheiata la OMNIASIG. Călătorii pot contacta această entitate sau, după caz, autoritatea competentă în cazul în care serviciile sunt refuzate din cauza insolvenței SC EUROTRIP 2008 SRL sau agentia organizatoare a pachetului dumneaovastra de vacanta (Organizatorul). 

Adresa: Focsani, str. Brailei nr. 6, bloc 22, scara 3, ap.1 in prezent ap.41 , judetul Vrancea

Telefon: 0237.23.95.76

Fax: 0237.23.95.77

Mobil: 0746.158.923

În sensul prezentului formular prin agenție de turism organizatoare se înțelege agenția de turism organizatoare stabilită pe teritoriul României sau agenția de turism intermediară stabilită pe teritoriul României, care cumpără în mod direct pachete de la o agenție de turism organizatoare care nu este stabilită în România, după caz, conform art. 14 din Ordonanța Guvernului nr. 2/2018.

În cazul prevederilor referitoare la insolvență, agenția de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, după caz.

Ordonanţa nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate, precum şi pentru modificarea unor acte normative

vezi documentul

 

Asigurari facultative:

Asigurarea medicala de calatorie si/sau storno                                               

Facultativ, turistul are posibilitatea incheierii unei asigurari de calatorie: (nu este valabila daca este caz de boala pre-existenta) :     

- asigurare medicala de calatorie, cost suplimentar 44 ron / pers / sejur     (se poate incheia oricand pana la plecare) - Conditii asigurare medicala de calatorie   ; Conditii generale de asigurare 

- asigurare medicala de calatorie si storno, cost suplimentar  87 ron / pers / sejur   (se poate incheia doar o data cu rezervarile initiale)    - Conditii asigurare medicala de calatorie si storno ; Conditii generale de asigurare 

O data cu incheierea asigurarii medicale de calatorie si/sau storno turistul este de acord cu politica GDPR disponibila aici

 

Protectia datelor cu caracter personal

Puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment și în mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact de pe www.vacanta-eurotrip.ro sau cele din contract.

SC Eurotrip 2008 SRL este operator de date cu caracter personal numarul 33717

Protecția datelor în conformitate cu RGPD 

Incepand cu data de 25 mai 2018 va fi abrogata Directiva 95/46/CE (si Legea nationala nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date) si va fi aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date („Regulamentul general privind protecția datelor”/”GDPR”);

vezi documentul 

Partile agreeaza cu privire la urmatoarele:

Art. 1. Obiectul, natura si scopul prelucrarii datelor cu caracter personal

1.1. Obiectul prelucrarii datelor cu caracter personal priveste prelucrarea si transferul de la Turist catre SC. Eurotrip 2008 SRL a datelor cu caracter personal necesare executarii contractului (“Contractul cu Turistul”).

1.2. Toate Datele cu Caracter Personal pe care partile le prelucreaza si le transfera intre ele pentru indeplinirea obiectului Contractului, precum si documentele, informatiile, cunostintele, indiferent de suportul pe care se afla (de exemplu, dar fara a se limita la: format fizic, format electronic, dischete, discuri, cd-uri), la care partile au acces pe parcursul derularii Contractului, au caracter strict confidential.

2. Durata prelucrarii

2.1. Perioada pentru care se prelucrează Datele cu Caracter Personal nu trebuie sa depaseasca perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele si anume executarea Contractului cu Turistul si, dupa caz, executarea politei de asigurare. In consecinta, in termen de 5 ani de la expirarea contractului, partile se obliga sa stearga datele salvate in sistemele si arhivele proprii, cu exceptia datelor si informatiilor necesare in cadrul unei proceduri litigioase sau a celor necesar a fi pastrate conform legii pentru evidentierea activitatii, tinand cont si de obligatiile de arhivare si de raportare sau, dupa caz, pentru indeplinirea scopului de marketing de catre SC. Eurotrip 2008 SRL, in conditiile obtinerii acordului expres a Persoanelor Vizate pentru acest scop.

2.2. In ceea ce priveste Datele cu Caracter Personal utilizate pentru emiterea de oferte de turism, in cazul in care aceste oferte nu se transforma in contracte si comanda ferma si SC. Eurotrip 2008 SRL nu are acordul expres al Persoanei Vizate pentru folosirea datelor in scop de marketing, aceste date vor fi sterse din toate sistemele si arhivele maxim 45 de zile de la data expirarii ofertei.

3. Tipul de date cu caracter personal si categoriile de persoane vizate

3.1. Datele cu Caracter Personal ce sunt prelucrate de parti, necesare pentru indeplinirea obiectului Contractului cu Turistul, in conformitate cu prevederile prezentului Act sunt, dar fara a se limita la urmatoarele: numele si prenumele, CNP, serie si nr CI , adresa de domiciliu, adresa de mail, nr. de telefon. Colectarea si prelucrarea initiala a datelor cu caracter personal necesare va fi realizata de catre SC. Eurotrip 2008 SRL.

Atat SC Eurotrip 2008 SRL cat si touroperatorii si asiguratorii parteneri, sau alti parteneri sunt considerati a fi operatori in ceea ce priveste prelucrarea Datelor cu Caracter Personal mentionate mai sus, transferate intre parti sau, dupa caz, prelucrate in baza Contractului.

3.2. SC. Eurotrip 2008 SRL va transfera catre parteneri, dupa colectare, Date cu Caracter Personal ale Persoanelor vizate prin introducerea datelor in sistemele de rezervari, siteme de emitere a biletelor de avion, sisteme de emitere polite a Asiguratorului, cat si prin intermediul web service ( API) .

 4. Drepturile persoanelor vizate

- dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),

- dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),

- dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),

- dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),

- dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),

- dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),

- dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).

- dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

 

Eurotrip - marca inregistrata si proprietate intelectuala

Eurotrip este marca inregistrata in toate cele 27 de state ale Uniunii Europene.

vezi documentul

Este interzisa reproducerea continutului de pe acest site, utilizarea logo-ului sau a altor insemne ale Eurotrip sau ale partenerilor sai.

Eurotrip is a registered trademark in all 27 states of the European Union. The use of the logo, content and other signs is strictly forbidden.

 

Vouchere / tichete de vacanta

Salariatii care primesc tichete de vacanta sunt singurele persoane indreptatite sa le utilizeze in perioada de valabilitate a acestora. Continutul minim al pachetului de servicii turistice include in mod obligatoriu servicul de cazare.

Cu vouchere de vacanta se pot achizitiona pachete si servicii turistice doar in Romania.

Se interzice utilizarea voucherelor de vacanta pentru achizitionarea altor servicii decat cele prevazute de lege, primirea unui rest de bani la voucherele de vacanta precum si comercializarea voucherelor de vacanta.

vezi document

 

Comenzi, tranzactii si plati online

Eurotrip preia online comenzi ale clientilor din toata lumea. Tranzactiile comerciale se desfasoara pe principiul legalitatii si al bunei credinte, clientii garantand veridicitatea datelor si legalitatea documentelor. Informatiile transmise prin e-mail sau prin utilizarea mijloacelor electronice au valoarea oficiala si nu exonereaza trasmitatorul acestor date de raspunderea comerciala, civila sau penala, dupa caz. 

Platile online sunt operate de https://plati.online/ 

Orice tentativa speculativa, efectuarea de rezervari false sau frauduloase ori actiuni ce ar putea afecta securitatea cibernetica a site-ului si operatiunilor Eurotrip, vor fi raportate autoritatilor.

 

In cazul in care nu ne intelegem, desi am depus toate eforturile

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Ce inseamna SAL

I. CE ÎNSEAMNĂ SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR (SAL)?

SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor pe care le pot avea cu comercianţii, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu.

Astfel, reclamațiile împotriva comercianților sunt prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil.

 

II. CARE SUNT TIPURILE DE LITIGII CE POT FI SOLUȚIONATE DE CĂTRE ENTITATEA SAL DIN CADRUL ANPC?

Direcția de soluționare alternativă a litigiilor are competența să soluționeze alternativ litigii naționale și transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări servicii încheiate cu un comerciant care desfășoară activități în România, în sectoarele de activitate în care ANPC este competentă.

 

III. CARE SUNT CONDIȚIILE ÎN CARE SE POATE ACCESA PROCEDURA SAL?

1. diferendul nu a putut fi soluționat în mod direct cu comerciantul;

2. reclamația nu a mai fost analizată anterior de către o altă entitate SAL sau de către o instanță de judecată, și nici înaintată unei alte autorități publice;

3. reclamația este formulată în termen de 1 an de la data la care aceasta a fost prezentată comerciantului sau de la data săvârșirii faptei care a dat naștere litigiului;

4. instrumentarea litigiului nu afectează în mod grav funcționarea eficientă a entității SAL;

5. litigiul nu este promovat cu rea credință și nu este ofensator;

6. litigiul este de competența entității SAL sesizate.

În cazul în care Direcția SAL nu poate analiza o reclamație care i-a fost înaintată, va transmite ambelor părți o explicație privind motivele neanalizării litigiului în termen de 21 de zile calendaristice de la primirea dosarului de reclamație.

 

IV. CARE SUNT MODALITĂȚILE PRIN CARE POATE FI SOLUȚIONAT LITIGIUL?

În vederea soluționării litigiului, Direcția SAL derulează mecanismul de propunere a unei soluții părților, mecanism conform căruia, în cazul în care doar una dintre părți acceptă soluția propusă, rezultatul procedurii nu este obligatoriu. În cazul în care comerciantul nu acceptă soluția propusă, Direcția SAL informează consumatorul, prin încheiere, despre căile de atac administrative, respectiv judiciare la care poate recurge pentru soluționarea litigiului.

 

V. CARE SUNT AVANTAJELE/BENEFICIILE ACCESĂRII UNUI ASTFEL DE MECANISM DE SOLUȚIONARE A LITIGIULUI?

1. un termen foarte scurt de soluționare, de maximum 90 zile calendaristice, comparativ cu procedura în instanță care poate dura și ani;

2. procedură gratuită pentru consumator;

3. caracterul privat al litigiului - numai persoanele invitate pot fi prezente la o sesiune SAL, spre deosebire de instanță, unde procesele sunt în general publice.

 

Autoritatea competenta in privinta relglementarii activitatilor de turism

Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, prin Direcția Generală Turism